Aankomst - Reisverslag uit Toronto, Canada van Helmer Weterings - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Toronto, Canada van Helmer Weterings - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Helmer

Blijf op de hoogte en volg Helmer

25 April 2014 | Canada, Toronto

Nou dat was me het dagje wel! om 5uur uur mijn bed uit om daarna pas om half 10 weg te vliegen. De vlucht ging wel erg snel. De 7uur vlogen voorbij en ik landde al om 11 uur in Canada (maar dan wel plaatselijke tijd natuurlijk :P)

Nadat ik mijn spullen bij de backpackers in had geloosd ben ik Toronto maar gaan verkennen, maar ik vrees dat je hier toch wel iets meer dan een middagje voor nodig hebt... wat een grote stad! en druk ook!

Wel leuk om te leren hoe je de straat hier over moet steken. Gewoon doen namelijk, de auto's stoppen hier dan gewoon netjes zonder toeteren of wat dan ook! (bij grote wegen zijn er natuurlijk wel voetgangers oversteekplaatsen met stoplichten).

Morgenmiddag neem ik de bus naar het noorden en word in een plaatstje genaamd : Huntville door een van de staff members van het park opgehaald.

Dan ga ik nu maar slapen, want als ik hier op de klok kijk is het nog geen 10 uur, maarja in Nederland is het al half 4. En dat is toch gek, al die mensen hier in die Inn die gewoon opgewekt zijn, terwijl ik me om 7uur al naar buiten moest slepen! haha

  • 25 April 2014 - 04:49

    Max:

    Haha nicee! Toch wel aan de site begonnen? Ben net terug van een avondje soc en stad dus mw typdingen zijn niet geweldig. Maar tof om te lezenn poepie! HAH simpele mensen daAar heerlijl
    Slaap lekker..

    X

  • 25 April 2014 - 19:54

    Marianne:

    Goed he, dat t allemaal gelukt is! Volgende klus:hoeveel potjes pindakaas moet ik inslaan.... Suc6!,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Helmer

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 2188

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 30 Juni 2014

Algonguin, Canada!

Landen bezocht: